«Полиязычная образовательная среда: модели и технологии»
Скачать информационное письмо
Скачать программу конференции
«Полиязычная образовательная среда: модели и технологии»
Plenary Speaker
|
How to maximise our impact on students’ language learning?
|
|
|
||
|
Обучение иностранным языкам в эпоху пост-грамотности
|
|
|
||
|
Improving the Impact of your Research
|
|
|
||
|
|
Workshops |
|
Maximizing impact behind classroom doors: the HOW Grzegorz Spiewak
As the titles of my plenary and workshop suggest, they form a coherent sequence. The plenary is, of necessity, more lecture-style (though with quite a bit of interaction with the audience), while the workshop is all exercises and tips. |
|
|
||
|
Taking NILE Trainer Development Course: hows, whats, whys Окулова Любовь - директор центра заботливого английского Аскольта |
|
|
||
|
|
Blended Learning Недоросткова Эльвира Эдуардовна, Ганеева Юлия Рузильевна |
|
Недоросткова Эльвира Эдуардовна - старший преподаватель РАНХиГС (Российской Академии народного хозяйства и государственной службы при президенте Российской Федерации) |
|
|
||
|
Ганеева Юлия Рузильевна - старший преподаватель РАНХиГС (Российской Академии народного хозяйства и государственной службы при президенте Российской Федерации) |
|
|
||
|
Preparing Students for Cambridge English First (FCE) Speaking: Practical Ideas for EFL teachers
Natalia Bursina - EFL Teacher, Gymnasium 70, Ekaterinburg |
|
|
||
|
Teaching Listening in EAP
Рассказова Татьяна Павловна - к.ф.н, доцент, заведующая кафедрой |
|
Organised by
|
The venue
The Ural Federal University named after the first President of Russia B. N. Yeltsin
Location
мероприятие завершено